GARANTİ & İADE

Tüm ürünler Evilla güvencesinde, kalite kontrol yapıldıktan sonra size gönderilmekte ve aksi belirtilmediği takdirde üretici firmaların garantisi altında satışa sunulmaktadır.

Garanti koşullarının geçerli olabilmesi için teslimatı esnasında ürünü mutlaka kontrol ediniz. Herhangi bir hasar görüldüğünde tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız.

Ürün teslim alındıktan sonra, ürün üzerinde yapılan değişiklikler, ürünün deforme olması ya da ürünün orijinal dizaynının bozulması garanti kapsamı dışında tutulmaktadır.

Satın almış olduğunuz ürünlere ait garanti belgesi ile kullanım kılavuzunda yer alan en yakınınızdaki yetkili servislere başvurarak ya da ürünü satın almış olduğunuz Evilla mağazasından garanti kapsamında işlem yaptırabilirsiniz.

Arızalı ürünü doğrudan yetkili servise götürmeniz ya da göndermeniz daha hızlı sonuç almanızı sağlamaktadır.

Yetkili Serviste ürün garantisiyle ilgili sorun yaşadığınız takdirde 0 362 266 5881 nolu Evilla iletişim hattından ya da en yakın Evilla mağazalarımızdan destek alabilirsiniz

Evilla mağazalarından almış olduğunuz ürünler hakkında 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun hükümleri geçerlidir.

Tüketici, sözleşme konusu ürün veya ürünleri teslim almadan önce muayene etmeli; ezik, kırık, ambalajı yırtılmış ve benzeri hasarlı ya da ayıplı ürün veya ürünleri teslim almamalıdır. Tüketici, ürünü kendisine teslim edildiği andaki durumu ile geri vermekle ve kullanım söz konusu ise kullanma dolayısıyla malın ticari değerindeki kaybı tazminle yükümlüdür.

Tüketicinin almış olduğu ürünün eksik veya arızalı olması durumunda; tüketici, malın teslimi tarihinden itibaren otuz gün içerisinde ayıbı satıcıya bildirmekle yükümlüdür. Tüketici bu durumda, bedel iadesini de içeren sözleşmeden dönme, malın ayıpsız misliyle değiştirilmesi veya ayıp oranında bedel indirimi ya da ücretsiz onarım isteme haklarına sahiptir.

Kişisel bakım ürünleri, tek kullanımlık ürünler, kopyalanabilir yazılım ve programlar, sarf malzemeleri, hızlı bozulan veya son kullanım tarihi geçen ürünler, fırsat ürünleri, seri sonu ürünler ve ayıplı olduğu bilinerek satın alınan mallar hakkında yukarıdaki hüküm uygulanmaz.

Arızalı ürününüzü faturası veya garanti belgesi ile birlikte, size en yakın yetkili servisine götürdüğünüzde de size yardımcı olacaklardır. Eğer bulunduğunuz yerde yetkili servis yoksa ürünü en yakınınızdaki Evilla mağazasına götürebilir mağaza personellerimizden yardım isteyebilirsiniz.